Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~poison1981 | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany30.03.2004 @11:00:06 ostatnio na stronie07.03.2011 @22:54:55



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypepoison_mar
digarty56 komentarze409 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jacek314    27.10.2008 @11:45:17
Thx
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~Emilijan    24.10.2008 @18:40:45
raz jeszcze dzięki bardzo
~ewelines    24.10.2008 @11:20:07
Dziekuje
~jacek314    24.10.2008 @10:45:14
Dzięki Marcin
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~Emilijan    23.10.2008 @17:06:49
~Jasmin007    22.10.2008 @21:56:33
zgadłeś
dziekuje za odwiedzinki
_______
Od tylu lat
Tym samym uczuciem
Każdy z dni wypełniony...

zapraszam do mojej grupy AMATORSZCZYZNA http://www.digart.pl/grupy/5571/ama
~jacek314    22.10.2008 @12:07:23
Thx
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~subuk    21.10.2008 @22:13:52
również dziękuję
_______
"To smutne że głupcy są tak pewni siebie a mądrzy pełni wątpliwości..."
~Kangaroo54    21.10.2008 @21:43:55
Nie tylko! Oglądam foty ~dickinson on ma z naziemnych obiektów - Ruciane Nida.
~Kangaroo54    21.10.2008 @21:36:58
Świetne nocne! Dobrze że zajrzałem, ja niedawno zacząłem robić wieczorowe! Pozdrawiam!
~jacek314    20.10.2008 @15:17:05
Wrzuć coś wreszcie!!!
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~jacek314    20.10.2008 @15:09:28
Zaskoczę Cię: czas 5s, a IR owszem
Dzięki za komenta!!
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~eternallysad    19.10.2008 @13:23:04
nie ma za co :D
_______
byłoby mi miło jeżeli zechciałbyś/zechciałabyś skomentować moje prace
~marcin19022    17.10.2008 @21:06:44
ok
pzdr
_______
Fotografuj to, co cię naprawdę interesuję,
coś co jest twoją pasją .
Zadaj sobie pytanie, co myślisz i czujesz w związku z danym tematem.
...
JODI COBB
~subuk    12.10.2008 @18:49:41
dziękuję
_______
"To smutne że głupcy są tak pewni siebie a mądrzy pełni wątpliwości..."
~ewelines    09.10.2008 @12:03:32
Dziekuje
~jacek314    08.10.2008 @21:33:19
Dzięki Marcin
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~ewelines    07.10.2008 @12:59:52
~jacek314    07.10.2008 @11:48:13
Qrcze fajny jest, tylko muszę dopracować metody obróbki.
Dzięki Marcin
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~jacek314    06.10.2008 @22:49:35
Thx
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~fotopasja    03.10.2008 @20:09:48
Merci
~pryzmatszczescia    02.10.2008 @16:23:55
jeeej. :' *.

dziękuję !
_______
nałykajmy się helu, porozrzucajmy confetti.
~fotopasja    02.10.2008 @14:30:49
ZAPRASZAM DO MNIE,NAWET NIE PYTAJ CZY POZWOLE???
KONCU TO PUBLICZNY PORTAL...

JA NAJCHETNIEJ ODKUPILABYM CALA TWOJA GALERKE,JEST CUDOWNIE
GRATULUJE
~ewelines    02.10.2008 @14:22:21
Twoja tez jest interesujaca...chetnie poobserwuje...jak pozwolisz....
pozdrawiam...serdecznie...
~fotopasja    02.10.2008 @14:20:41
No teraz to mnie przeceniles ))
Te fotki wychodza spod zwyklej cyfrowki,ale sie staram,w koncu to nie aparat robi fotki,to tylko zwykla maszyna,ustawiamy obiektyw,strzal i fota jest.
TO MY KREUJEMY KADR,WIZJE,TO W NASZEJ GLOWIE POWSTAJE OBRAZ
Pozdrawiam
Monika
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt